Veelgestelde vragen

Zit je vraag er niet tussen, bel ons dan even. Ons Smooth Team is bereikbaar elke werkdag van 9 tot 17h. Tel. +31 (33)2600 100 of stuur een Email naar info@smoothcosmetics.nl

Veelgestelde vragen

HOE KAN IK BETALEN?
Je kunt met IDEAL betalen of vanuit België met Bancontact.

HOE WERKT HET BESTELLEN
Bestellingen lopen via onze webshop www.smoothcosmetics.nl. Vraag een account aan of bestel eenmalig.

KAN IK MIJN BESTELLING NOG AANPASSEN OF ANNULEREN NADAT IK HEM HEB GEPLAATST?
Helaas, zodra je de bestelling hebt bevestigd, dan wordt deze naar ons inpak centrum gestuurd om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Er zit dus niks anders op dan het pakket retour te sturen. Je kunt in de tussentijd wel alvast een nieuwe bestelling plaatsen met de producten die je graag wilt hebben.

MINIMALE BESTEDING
Minimale besteding €20.

Meer over bestellen & betalen lees je hier.

VERZENDKOSTEN
De verzendkosten bedragen voor Nederland en België € 3,95 per levering. Retourneren is voor eigen rekening. Gratis verzending > € 50,00.

VANDAAG BESTELD MORGEN IN HUIS
Bestel elke werkdag voor 15h en je bestelling wordt via PostNL direct verzonden en is in Nederland de volgende dag* in huis en voor België 2 tot 3 dagen*.
*uitzonderingen daargelaten.

WANNEER ONTVANG IK MIJN TRACK & TRACE CODE
Zodra je bestelling verstuurd is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met de Track & Trace link van PostNL. Hier vind je de meest actuele informatie over de levering van je bestelling. Goed om te weten: je ontvangt de verzendbevestiging met daarin de Track & Trace link als nieuwe e-mail. De Track & Trace link staat dus niet in de e-mail van je bestelbevestiging.

WAT IS DE LEVERTIJD
Betalingen gaan via IDEAL of Bancontact. Na ontvangst van je bestelling en betaling ontvang je een bevestiging en factuur per mail. Wij verzenden de bestellingen elke werkdag, je ontvangt hiervan een mail met je Track & Trace code. De zendingen worden verstuurd via PostNL.

Meer over verzending & levering lees je hier.

RETOURNEREN

  • Voordat je één of meerdere producten aan ons terugstuurt, is het belangrijk om contact op te nemen met onze klantenservice om je retourzending aan te melden. Dit kan via het contactformulier of via info@smoothcosmetics.nl.
  • Het ruilen van producten is niet mogelijk.
  • Als wij geen retourmelding hebben ontvangen, kunnen wij een retourzending helaas niet in behandeling nemen en kom je niet in aanmerking voor teruggave van het aankoopbedrag.
  • Vermeld in je retourmelding het bestelnummer met daarbij de naam van het product of de producten dat/die je wenst terug te sturen.
  • Verzend de producten zodanig dat ze onbeschadigd retour komen en voeg de factuur of de pakbon bij. Als je deze niet meer in je bezit hebt, noteer dan je gegevens, het nummer van de betreffende bestelling en productnaam op een apart briefje en voeg deze toe.  
  • Je ontvangt geen retourlabel bij je bestelling.

Meer over retourneren lees je hier.

FEESTDAGENSLUITING:
Smooth Cosmetics is met feestdagen gesloten en worden er geen bestellingen verwerkt; Goede vrijdag, 2e paasdag, 2e pinksterdag, koningsdag, hemelvaartsdag, kerstdagen en nieuwjaarsdag. Rondom feestdagen kunnen de levertijden vertraagd zijn.

CONTACT
Je kunt Smooth Cosmetics op verschillende manieren bereiken:
Email: info@smoothcosmetics.nl
Telefoon: +31 (0) 33 2600100
Adres: Smooth Cosmetics, Eemweg 31-19, 3755 LC te Eemnes

Contactformulier

Contactformulier