Bestellen & Bezorgen

Producten kunnen online besteld worden via onze shop; www.smoothcosmetics.nl en worden elke werkdag verzonden via PostNL.

Bestellen & Bezorgen

WELKE BETAALMETHODEN WORDEN GEACCEPTEERD IN DE SMOOTH COSMETICS SHOP?

Je kunt met iDEAL betalen of vanuit België met Bancontact. Zodra je betaling is gedaan ontvang je van ons een bevestigingsmail met je orderbevestiging. Deze zit ook in je pakket zelf zonder prijzen, wel zo handig als je je bestelling als cadeautje naar iemand wilt opsturen. De gegevens op je orderbevestiging zoals het factuuradres of de tenaamstelling kunnen we niet achteraf aanpassen. Zolang je betaling niet succesvol is, zullen wij je bestelling ook niet bevestigen.

HOE WERKT DE SMOOTH COSMETICS WEBSHOP?

In de Smooth Cosmetics webshop kun je het volledige assortiment vinden. Als je op maandag t/m vrijdag besteld, wordt jouw pakketje binnen 48 uur bezorgd. Bestel je zaterdag of zondag? Dan ontvang je jouw pakketje op dinsdag of woensdag. Aanbiedingen zijn te volgen via onze nieuwsbrief en op de website. Bestel je een actie als 2=1, stop dan altijd twee producten in je mandje, we doen er niet automatisch eentje bij. Bestellen kan alleen via onze website. Minimale besteding 20 euro en gratis bezorging vanaf 50 euro.

KAN IK MIJN BESTELLING NOG WIJZIGEN OF ANNULEREN NADAT IK HEM HEB GEPLAATST?

Helaas, zodra je de bestelling hebt bevestigd, dan wordt deze naar ons inpak centrum gestuurd om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Er zit dus niks anders op dan het pakket retour te sturen. Je kunt in de tussentijd wel alvast een nieuwe bestelling plaatsen met de producten die je graag wilt hebben.

KAN IK TELEFONISCH EEN BESTELLING PLAATSEN?

Nee, dit is niet mogelijk. Maar we helpen je graag met bestellen, bel ons team om samen de bestelling door te nemen en te plaatsen. Elke werkdag van 9 tot 17h op + 31 (0) 33 2600100.

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING OP SMOOTHCOSMETICS.NL

Plaats de producten die je wilt kopen in je winkelmand. De prijzen van alle artikelen worden vermeld inclusief BTW. Ga vervolgens door naar bestellen. Heb je al eens eerder een account aangemaakt? Log dan in met je gegevens. Je kan ook een nieuw account aanmaken of doorgaan met bestellen zonder een account aan te maken, als gast. Controleer of vul dan je adresgegevens in en kies of controleer de gewenste bezorg- of afhaalmethode en ga verder. Selecteer je bank. Vervolgens kun je de inhoud van het winkelwagentje controleren. Bevestig daarna je bestelling. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je direct een orderbevestiging per e-mail en apart je factuur.

Zodra de bestelling is ingepakt in ons magazijn en wordt verzonden, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging. Die bevat een Track & Trace code waarmee je het pakket de volgende ochtend via internet kan volgen. In je pakket ontvang je je pakbon zonder prijzen.

HOE WORDT MIJN SMOOTH COSMETICS WEBSHOP BESTELLING THUIS GELEVERD?

Wij maken gebruik van de verzendservice van PostNL. Zodra wij je bestelling hebben ingepakt, komt je pakket bij PostNL te liggen. Je ontvangt op dat moment ook een bevestigingsmail met Track&Trace gegevens. Je weet nu wanneer PostNL bij je langskomt. We pakken je bestelling zorgvuldig in, zo weten we zeker dat je pakketje goed bij je aankomt. Goed om te weten is dat er een pakbon zonder bedragen in het pakket zit. Handig als je een cadeautje wilt opsturen. NL; Niet thuis? Lukt het de bezorger niet om het pakket thuis af te leveren, dan probeert de bezorger het eerst bij de buren. Anders gaat het direct naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. Vanaf dat moment heb je 7 dagen de tijd om het op te halen voordat het teruggestuurd wordt. BE; Niet thuis? De bezorger probeert het de volgende dag nogmaals.

HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN EN HOE LANG IS DE LEVERTIJD?

Gratis verzending > 50,-
Voor Nederland en België: Bestellingen onder de € 50,- zijn de verzendkosten € 3,95 en bij bestellingen boven de € 50,- betaal je geen verzendkosten.
Levertijd
Op werkdagen voor 15h besteld wordt direct via postNL verzonden, postNL levert binnen 48 uur. (uitzonderingen daar)

HOE WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Met veel zorg en aandacht, want we willen dat je producten in topconditie aankomen! Naar Nederlandse en Belgische adressen versturen we onze pakketjes met PostNL.

WANNEER ONTVANG IK MIJN TRACK & TRACE CODE?

Zodra je bestelling verstuurd is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met de Track & Trace link van PostNL. Hier vind je de meest actuele informatie over de levering van je bestelling. Goed om te weten: je ontvangt de verzendbevestiging met daarin de Track & Trace link als nieuwe e-mail. De Track & Trace link staat dus niet in de e-mail van je bestelbevestiging.

Contactformulier

Contactformulier